onsdag 12 mars 2014

Dag 8

Idag var en liten down-day. Min sambo, som alltid fastat med mig, har haft extremt ont i bena sista dagarna. Så mycket att det påvärkat hans sömn negativt.
Han har fastat många gånger men aldrig mått såhär. Därför valde han att avbryta idag. Vilket gör att jag för första gången får stå ut helt själv.
Men han gjorde ett bra val, man ska inte plåga sig själv!

I och med detta så var vi och storhandla idag. Och mitt i allt får jag as ont i höften och haltar genom affären. Måste sett underligt ut.
I mitt fall så vet jag varför jag fick så ont. För de senare 2 dagarna har jag slarvat med vattnet. Vilket inte är bra allt. Vattnet behövs för att "skölja" ut alla gifter som släpps. Måste skärpa mig nu!

Men i allt jobbiga kan jag i alla fall känna att det är skönt att få se att mat finns igen! Gud vad jag har saknat att känna lukten av något annat än vatten.

Dock kommer det här antagligen bli jobbigt att stå ut med. Så jag tänkte att jag kanske bara gör en "hel kropps damsugning" på 2 veckor, ist för 3 som jag funderade på. Som sagt var, man ska inte plåga kroppen för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar