fredag 7 mars 2014

Dag 2

Skrivet dagen efter.

Igår var hela dagen helt otroligt bra. Gick upp innan väckarklockan ringde (kl 7) och gick till skolan. Var där och kom hem. Tog en liten power nap. Hade en massa energi och tvättade utan problem. Allt var super bra bara!

Tills halv 10, och sista tvätten skulle upp. Då fick jag äta upp min högfärd med råga. Huvudväken från helvetet kom. Efter ett tag gav jag upp att försöka göra något och gick och la mig på spikmattan (aka spikis) och min vetekudde (aka rosis, den är nämligen rosa). Blev lite bättre och jag kunde somna. Men natten var inte kul alls...

I sådanna stunder undrar man nästan varför man gör så här, men det kan nog vara för att jag tydligen haft bra fastor innan... Nu får man äta upp sin dåliga livstil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar