lördag 8 mars 2014

Dag 4

Jag har hört att många anser att den fjärde dagen är värst, men jag tycker inte allt att denna dag har varigt jobbig. När jag tänker tillbaka på tidigare fastor så tror jag att den tredje dagen är min akilleshäl.

Dock får man inte glömma att allas kroppar är olika och fungerar olika i ett fasta stadium. Jag har ju även haft rätt så lätta fastor hittills. Andra kan nog ha lite jobbigare.
Något som även underlättar är att jag inte går igenom det här själv då jag och min sambo väljer att göra det tillsammans. Det underlättare inte bara för att man går igenom det men någon, utan för att min sambo råkar vara väldigt smart och vet mer än vad jag någonsin kommer att veta om kroppens funktion. Det känns skönt att ha någon som kan förklara saker ibland.

Idag har jag i alla fall varit på färd fram och tillbaka lite över allt, skönt att få tiden att gå lite snabbare under dagarna nu ;) Och nu har vi lite filmkväll. I sådana här lägen blir jag extremt sugen på att äta.. suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar